torsdag 19 maj 2011

Stress, en socialt accepterad form av psykisk ohälsa som just nu gör mig friskare i huvudet än någonsin! Det känns underbart att vara ett nervvrak! Jag är inte ironisk. Snittar fyra timmar sömn per dygn för jag är så jäkla hypad på projektet jag är med i. Det är fantastiskt! Redan har vi kommit hur långt som helst. Imorgon stundar möte med producent, vilken är intresserad! Nu gäller det att inte ta ut något i förskott. Medveten är jag om att vägen till pengarna är lång och kantad med hårt jobb, men vad gör väl det. Jag kan gå hur långt som helst - gällande båda formerna av innebörden.

Idag har jag klippt film och skickat iväg till klipparen (min vän Gabriel som jobbar på ett mycket trevligt ställe). Han har av noga utvalt material gjort en sådan jävla bra trailer! Finaste Terese och jag har suttit hos min pojkvän, där jag för tillfället huserar (<3) och jobbat järnet på våra respektive åligganden. Tandkötten har flitigt fräts, magarna har stoppats fulla med cheesballs, vilka inmundigats med sked för att inte förstöra papper och datorer. Jävlar vad det är fint att vara kreativ! Jag köpte en ny jacka idag också! Tyckte att jag förtjänade det. Nu ska jag jobba vidare, ett mer känsloladdat synopsis ska följa med på mötet imorgon!   

Inga kommentarer: