torsdag 7 april 2011

Så är Citykonditoriet återupptaget. Igår satt jag här, även idag. Idag har jag trots att jag snöade in på "veckans snackis" (Rebecca Black?????????) ett ganska bra tag (förlåt men jag kan inte låta bli att skratta åt den lilla tjejens låt och tillhörande musikvideo, ej heller alla parodier som gjorts), fått ganska mycket gjort. Dessvärre tror jag mig skriva alldeles för mycket. Optimalt är att antagonismen/antagonisten presenteras tjugo minuter in i filmen, alltså på manussida nummer tjugo (plus minus två, tre). Ännu på sida trettiofyra har jag inte introducerat K, och det lär dröja ännu fem sex sju sidor innan hon dyker upp... Jag antar jag har ett behov av att spy för tillfället, sidor så väl som kräk. Jag får städa upp senare. Nu stänger de här, vad är det med fik egentligen! Ivägschasad blir man, så fort fingrarna börjar tonsätta tangentbordet.  


Bilden föreställer för övrigt Jesper, han är lite av min vapendragare, tillika fin vän och manusförfattare!

Inga kommentarer: