lördag 20 november 2010

I torsdags använde jag likt Leonidas en dag för att dö. Igår hade jag levt upp, stigit ur min grav och åkte med Amanda till Magnus och Rikard i Mörby. Vi drack vin, blev fulla, pekade fuck you i hallspegeln och tog kort på det. Vi gick ut på krogen också, det var så där. Idag har jag fikat med Hanna. Ikväll ska jag inte på krogen, jag ska till Amanda i Västra Haninge och kolla på skräckfilm. Imorgon har jag deadline för synopsiset.

I torsdags
Igår
Idag
Ikväll
Imorgon

Det finns så många ord för tider; tidsbestämmelser och tidsangivelser. Det finner jag märkligt, ty tid existerar först när det är försent... Ett faktum är vidare att man inte kan uppehålla tiden, man kan inte hålla sig i tiden... den har inget handtag.

Hur ändrar man tidsinställningen på sin blogg!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vet hur man byter tidsinställning i blogspot, det verkar helt lynnigt ju.

Det viktiga är väl att internet nu blivit rikare.