måndag 29 november 2010

Nu ska jag börja blogga igen. Har uteblivit sedan jag varit i Karlstad och druckit kärlek och te och vin. På något sätt känner jag mig nu mycket varmare i [fortfarande] kalla Stockholm. Exemplifiera värmen kan jag inte, men den sitter någonstans i magen. Inte i fötterna i alla fall; de är kalla som is och jag kan inte sova om nätterna. Jag vill skylla på att jag inte kan somna därför att jag har kalla fötter - för jag vet att faktum är att fötternas temperatur styr huruvida du kan somna eller ej - men undrar fortfarande i upprört sinne varför inte sömnen någonsin kan unnas mig, utan mareterande tankar, utan förtärande kval..!
Hur som haver... Dagarna i Karlstad var [så klart] väldigt jättefina. Redan har den gråa saknaden som ett nostalgiskt dimmoln över mig kommit invältrande... Suck. Fötterna är kalla, jag har ont i halsen också. Men imorgon börjar jag flytta och kanhända allt blir lite lättare då. Har så fina vänner som hjälper mig med flytten och allt som inräknas i den!


För övrigt är det väldigt kul att denna blogg läses även då aktivitet uteblivit. Roligt :)

Inga kommentarer: