söndag 14 november 2010

Jag har verkligen haft en helvetesnatt. Onekligen kan man fråga sig vad det är för tomtar som är bosatta på S:t Eriksplan! Tur att jag har en sån underbar pojkvän och en sån mysig katt! <3 Intet mer om detta utan vidare till vad för tomtar man kan hända stöta på om en stund: jag ska strax bege mig till mitt nya volontärarbete! Det ska bli spännande att se vad det är för projekt jag har gått med i...  Det behandlar i alla fall SFI-studenterna ute i Tensta. Informationen jag delgavs i fredags var att individerna vi ska "jobba" med inte är integrerade till det minsta. Många har aldrig ens varit inne i stan, trots att de varit bosatta i Stockholm i flera år... Idag ska jag således gå stadsvandring.
Hoppas ingen av dem har något emot att jag (och Amanda!) tycker att det är roligt att klä ut oss till extremistmuslimer och skrämma folk på chatroulett. Kanske visserligen inte behöver nämna det.
Hejdå.


det är något fel på tidsinställningen. är för oteknisk för att ens försöka ändra det.