måndag 15 november 2010

Jag tittar på två tv-program.
Tidigare tittade jag på flera, men det var för att jag då hade kanalen TV4FAKTA och kunde se våldsdokumentärer och mördarreportage.
Nu tittar jag som sagt endast på två: Ensam mamma söker och Ung och bortskämd. 
Det finns ingen vettig anledning till att jag tittar på något av dessa program: Ensam mamma söker är helt sinnessjukt och Ung och bortskämd om möjlig än värre. Kan hända det är därför jag enträget följer dem! Emellertid har det sistnämnda programmet endast visats två gånger, så kanske det är för mycket sagt att hävda jag följer det.

Idag tittade vi på två filmer i skolan: Far From Heaven och Frozen River. Så hade vi också redovisningar enligt Verktygslådan och Monomyten - redovisningarna tog två timmar per grupp... Vi var två grupper och båda grupperna var dåliga. Det blev en lång skoldag... Lång dag i allmänhet. Jag har virrat runt på Odenplan för jag hittade inte hem i mörkret efter att ha vallfärdat till Norrtullshallen för att få tag i den där billiga kyckligen jag såg i reklambladet här om dagen.... Suck.
 - Leva på rabatt-mat och äckliga makaroner, vad hemskt! eller dylikt utbrast någon tjej i Ung och Bortskämd idag. Hehe..

Inga kommentarer: