tisdag 7 december 2010

Skrivardag 2! I mitt huvud ekar det. Jag vet inte var jag ska börja. Jag är så trött också. Trots att jag i natt sov i en säng. Men Tulle var så stimmmig, han var tvungen att provklättra på alla nya möbler som tillkommit, så som tre bokhyllor, en liten byrå och så vidare. Arg på honom kan jag förvisso inte bli, inte sedan han tittar på mig med stora klotrunda ögon som säger: "Men va? Vadå, Mammaaaa?". Han rev ner filtarna jag hängt upp över fönstret, eftersom det är en parkering utanför som lyser upp hela rummet. Då blev det ljust och jag fick knyta en strumpbyxa över ögonen.
Jag är inte alls så peppad på att skriva idag som jag var igår. Efter skolan ska det bli glöggmys hos Gusse, det ska bli kul! Hans lägenhet är som en biosalong, eller, det är sådana tapeter i den som det är på SF-bio - och han har en gigantisk filmsamling. Sedan ska jag träffa en tjej som heter Therese, vi ska dricka ölen som skjutits upp sedan augusti, haha.

Inga kommentarer: